IPCAM extern benaderen

Kosmopoliet
Komt pas kijken
Komt pas kijken

IPCAM extern benaderen

Bericht door Kosmopoliet » 16 Mar 2019 20:09

Hallo Techneuten en mee denkers,

Het volgende probleem, heb een nieuw modem gekregen en wil mijn IP-camera extern benaderen maar het lukt niet. Camera is met lan kabel rechtstreeks verbonden aan het modem.
Het adres van de camera is 192.168.1.22 poort 81, router is van Tele2, H369A, in de router heb ik DMZ aan met als IP-adres van de laptop, 192.168.1.10 , IP-camera in Port Forwarding gezet als 192.168.1.22, poort 81, geprobeerd extern maar er komt steeds een venster, moet eerst AxtiveX downloaden wat ik al een paar keer heb gedaan, moet dan in het venster( zie bijlage )( NVS & HD IPCamera ) inloggen als ( wat ik gelezen heb op internet ) admin admin maar er gebeurd niets. Achter het adres van de cam in de router staat Infinity? Voor de rest staat er overal een tijd achter de adressen, Cam is een IPCAM, werkt met ONVIF software. Moet ik de cam ook in DHCP Binding zetten in de router? Hoop dat u voldoende info hebt, zo niet hoor ik het graag. Alle raad is welkom,ben geen techneut, ben al blij dat ik de laptop aan en uit kan zetten. Waar zit het addertje onder het gras of wat doe ik fout? Dank u voor het mee kijken en mee denken, groet, Kees.
Bijlagen
Schermopname (330).png

Plaats reactie