eerste ip-cam

Joeri456
Komt pas kijken
Komt pas kijken

eerste ip-cam

Bericht door Joeri456 »

ik ben nieuw in het ip-cam wereldtje, en heb een paar vragen waar ik niet (helemaal) uit kom.
ik heb de camera onder de dakgoot (5meter)aan de voorgevel gehangen om de voortuin in de gaten te houden.
cam.jpg
merk weet ik niet maar Model; HD camera 6024PB-JW101 720p 3.6mm 20m IR met intern 16GB micro-sd via de wifi met de Yoosee app
:arrow: Het IR beeld is op zich goed, maar we hebben een lantaarnpaal voor de deur staan en die geeft in de nacht "te" veel licht zodat de camera niet over schakeld naar nachtmodus/IR, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen dat hij dat wel doet? Of zorgen dat de beelden (zonder IR) genoeg belicht worden(heb ik ook geen last meer van auto's)?
zat zelf te denken om de camera iets naar het huis te doen zodat hij minder licht kan zien, maar nu vind ik dat je het meeste ziet.
a2020-07-15 20.20.20.jpg
:arrow: wat kan je met "Instellingen voor wit licht"? Hier kan je zelf verschillende tijden instellen om het aan en uit te zetten.
:arrow: bij live kijken staat er rechts boven een "zonnetje", wat doet deze functie?
a2020-07-15 20.21.51.jpg
:arrow: Hoe zit het verder met het filmen op openbaren gebieden?

Joeri
Plaats reactie