Geen toegang tot de camera

pvw2000
Komt pas kijken
Komt pas kijken

Geen toegang tot de camera

Bericht door pvw2000 »

Ik heb een FI9900P camera en deze was altijd toegankelijk via de Foscam app (app met een wolkje als icoontje) via wifi. Later een recorder gekocht omdat het beeld continu haperde. Jammer genoeg gaf geen verbetering. Het beeld beleeft continu stilstaan en opeens weer rennend en ik miste ook continu hele stukken opnames.

Heel wat dingen geprobeerd, maar tot een oplossing van het probleem kwam het niet. Besloten om de camera dan maar aan de UTP kabel aan te sluiten. De recorder is alleen toegankelijk via de Foscam NVR app. Prima beeld sindsdien, maar ik kreeg er een ander "probleem" voor terug.

Nu kan ik de camera niet meer benaderen. Niet via de camera app en ook niet via de NVR app. Ik kan de camera alleen benaderen als ik de UTP kabel loshaal. Ook wifi aan of uit maakt geen verschil. Ook niet opnieuw opstarten van alles.

Waarom wil ik de camera benaderen via de camera app als ik het beeld kan zien via de NVR app kan je je afvragen. Via de camera app kan ik instellingen en meer info zien die ik via de recorder niet kan zien of wijzigen.

Ik hoor het graag als iemand een oplossing weet. Misschien moet de aansluiting anders! Ik weet het niet, maar vindt het wel gek.

Mvg, Paul

Plaats reactie